Winkelanalyse
Winkelanalyse: verbeter de klantervaring
Tijden veranderen en door de vele online shops ook de manier van winkelen. Het is lang niet meer zo evident om klanten naar je winkel te lokken. En tóch is dit de plaats om je klanten te laten voelen, ontdekken en beleven. Met een winkelanalyse help ik je om het potentieel van je zaak maximaal te benutten waardoor je omzet vanzelf verhoogt.
Wat is het nut van een winkelanalyse?
Als ondernemer of zaakvoerder ben je dag in dag uit begaan met je winkel. Het kan altijd wel beter… Vraag je je af op welke manier je nog meer klanten kan aantrekken? Of hoe je hen meer kan laten kopen? Is het bijvoorbeeld een goed idee om je winkel te restylen of misschien toch te verbouwen? Of volstaat het om bepaalde producten op een betere plaats te zetten?
Een winkelanalyse biedt antwoord op deze vragen en geeft inzicht in de sterke en minder sterke punten van jouw winkel.
Hands-on aanpak
Wat houdt zo’n analyse door mvw merchandising & styling nu precies in?
Uitgebreid advies
Na de winkelanalyse bezorg ik je een schriftelijk verslag met een concreet actieplan geïllustreerd met foto’s en adviezen op korte en lange termijn. Het uiteindelijke doel is om de klantervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat ze graag komen shoppen en verleid worden tot meer kopen.
Uitgebreid advies
Na de winkelanalyse bezorg ik je een schriftelijk verslag met een concreet actieplan geïllustreerd met foto’s en adviezen op korte en lange termijn. Het uiteindelijke doel is om de klantervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat ze graag komen shoppen en verleid worden tot meer kopen.
Hoog tijd om je winkel met een nieuw paar ogen te bekijken?
Dan is mvw merchandising & styling, met meer dan 25 jaar ervaring in de mode- en retailsector, de geknipte partner! Check vooraf gerust even alle formules en tarieven.
Maak een afspraak
"*" geeft vereiste velden aan